fb fb
ehliyet sınav soruları sesli chat mobil

الرئيسية

-  

اجرام وتحقيقات

بالفيديو.. سيدة تحرق زوجها أثناء نومه بـــ بنزين

التاريخ : 13-12-2017 01:14:35 | المشاهدات 30600 | عدد التعليقات



صوت البلد للأنباء -

أقدمت زوجة علي حرق زوجها بالنيران بجوار ابنته الصغيرة أثناء نومه، بسبب الغيرة والشك.

وعرضت الإعلامية ريهام سعيد، مقدمة برنامج "صبايا الخير" التقرير، وعلقت عليه قائلة: "ازاي واحدة تعمل كده في جوزها وبنته نايمة جمبة". 

وروي زوجها تفاصيل الواقعة، قائلًا: "أنا أول ما جيت من الشغل بكون تعبان ومراتي أول ما شافتني قالتلي هات المصروف وفلوس عشان اجيب ترنج للبنت، بديها 100 جنيه للبيت يوميًا، وأخدت 150 عشان تجيب ترنج للبنت".

وأضاف: "فلوس الورشة كلها رايحه للبيت ومش بقعد على قهاوي، وبشيل اللقمة من بقي عشان أديهالها، وعمري ما عملت حاجة وحشة والله ما بضيقها، انا كنت جاي من الشغل تعبان ومراتي معملتش اكل ولا رضيت انزل اجيب أكل عشان شاكة فيا وفكراني اعرف واحدة غيرها".

واختتم: "فضلت قاعد في البيت وجيت اعمل شاي قالتلي هعملها ليك وبعدين جالتي قالتي مفيش سكر، روحت مكمل نوم، راحت جابت جركن بنزين ودلقته عليا وانا نايم وولعت فيا عشان تحرقني وتموتني مش عارف لية.. أنا ساعت بلاقيها مش بني ادمه بتكون شيطانة بتتغير 100 درجة، وفاكرة أني بحوش فلوس عشان اتجوز غيرها ومكانتش بتخلف وفضلت اعالجها لغاية ما ربنا كرمنا ببنتنا جومانا".



التعليقات


اضافة تعليق
الاسم
البريد الالكتروني
التعليق


تنويه : تتم مراجعة كافة التعليقات ،وتنشر في حال الموافقة عليها فقط. ويحتفظ موقع وصوت البلد بحق حذف أي تعليق في أي وقت ،ولأي سبب كان،ولن ينشر أي تعليق يتضمن اساءة أوخروجا عن الموضوع المطروح ،او ان يتضمن اسماء اية شخصيات او يتناول اثارة للنعرات الطائفية والمذهبية او العنصرية آملين التقيد بمستوى راقي بالتعليقات حيث انها تعبر عن مدى تقدم وثقافة الزوار ,علما بأن التعليقات تعبر عن أصحابها فقط ولا تعبر عن رأي الموقع والقائمين عليه.










haberler